سوکت باکس تضمینی برای اصالت کالا    

سوکت باکس تضمینی برای اصالت کالا

صداقت با مشتری،مهمترین راز رضایت مشتری و تداوم یک کسب و کار است و ما در سوکت باکس به دنبال ساخت این تجربه برای تمام مشتریان هستیم؛ از این رو، سوکت باکس ضمانت اصل بودن تمام کالاهیش را میدهد و همۀ ی آن‌ها را با گارانتی معتبر و اصلی به فروش می رساند. سوکت باکس برای تامین تمام کالاهای موجود در وب سایت، تنها با شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند اطمینان خاطر داشته باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه تغییری در آن شکل نگرفته  و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را از سوکت باکس خریداری می‌کنند.
شرکت‌هایی که شرایط لازم برای واردات رسمی را ندارند و یا دارای مجوز نمایندگی رسمی نیستند،امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آنها خلاف قانون به حساب می آید. البته توجه به این نکته حائز اهمیت است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این معتبر بودن برند است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. برای مثال در حال حاضر تعداد زیادی از کالاهای موجود در بازار ایران و سایر کشورها ساخت کشورچین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که سبب شده کالا ها در این کشور تولید بشوند.

 

سوکت باکس تضمینی برای اصالت گارانتی

شرکت هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعال هستند و اسامی آنها در سایت این وزارتخانه ذکر شده است باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه دهند. بنابراین گارانتی اینگونه شرکت ها، گارانتی معتبر محسوب می شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی‌های بی نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی‌های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت سوکت باکس توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت ۷۲ ساعته ضمانت بازگشت، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم افزاری و سخت افزاری و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی کننده مربوط است و سوکت باکس هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت. بنابراین کلیه کالاهایی که در سوکت باکس عرضه می‌شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در سایت سوکت باکس به فروش نمی‌رسد. از این رو است که سوکت باکس اصل بودن همه محصولات موجود در وب سایت را تضمین می‌کند.